Для всіх, хто цікавиться розробкою ігор і бажає зробити цей напрямок своїм хобі, стати розробником інді-ігор або влаштуватись в геймдев компанію! Ми розпочинаємо курс по створенню 3D гри в програмах Unity та Blender в рамках програми “Цифровий Лікнеп”.
 
19.09 о 18:00 – Знайомство із ігровим двигуном Unity: вибір ігрового двигуна Unity для розробки власної гри, порівняння з іншими двигунами; перспективи вивчення Unity; установка та налаштування Unity в Windows, MacOS; Linux; інтерфейс; установка редактора коду; Unity Learn – сайт для самостійного вивчення Unity; группи, канали, блогери – все, що може згодитися для вивчення Unity.
 
20.09 о 18:00 – Знайомство із 3D-редактором Blender: вибір 3D-редактора Blender для створення 3D моделей власної гри, порівняння з іншими редакторами; перспективи вивчення Blender; установка та налаштування Blender в Windows, MacOS; Linux; інтерфейс програми; группи, канали, блогери – все, що може згодитися для вивчення Blender.
 
26.09 о 18:00 – Створення першої гри в Unity – створюємо перші ігри за допомогою Unity Playground (фреймворк для створення простеньких 2D-ігор без кодування).
 
27.09 о 18:00 – створення першої 3D моделі в Blender – Low Poly vs High Poly; створюємо прототип першої локації для гри.
 
28.09 о 19:00 – Модінг ігор в Unity – модінг вже готових проектів як спосіб вивчення Unity; огляд туторіалів по створенню простеньких ігор.
 
30.09 о 19:00 – Моделювання в Blender – інструменти для моделінгу в Blender; створюємо прототип персонажа для гри.
 
03.10 о 18:00 – Програмування на C# в Unity – мова програмування C#; програмування в Unity (Unity Scripting).
 
04.10 о 18:00 – Скульптинг в Blender – інструменти для скульптингу в Blender; продовжуємо створювати персонажа для гри.
 
10.10 о 18:00 – Контролер персонажа в Unity – створення скрипта для керування персонажем та слідування камери.
 
11.10 о 18:00 – Матеріали в Blender – створення та прив’язка матеріалів в Blender; пошук готових матеріалів та імпорт їх в Blender; Shading.
 
17.10 о 18:00 – Візуальне програмування в Unity – Bolt – пакет для візуального програмування в Unity; створення скрипта для керування персонажем та слідування камери в Bolt.
 
18.10 о 18:00 – Освітлення сцени в Blender
 
24.10 о 18:00 – Рендер моделей в Blender – двигуни для рендеру, налаштування; рендер картинки та рендер анімації; створення базової анімації для демонстрації моделі.
 
25.10 о 18:00 – Експорт моделей із Blender; формати для експорту; портфоліо на ArtStation; продаж своїх моделей в Asset Store та Sketchfab.
 
29.10 о 19:00 – Імпорт 3D моделей в Unity та освітлення в Unity – імпорт моделей та прив’язка матеріалів; освітлення сцени в Unity.
 
31.10 о 18:00 – Підведення підсумків – перший білд; підведення підсумків I блоку курсу; анонс II блоку; відповіді на питання.
Стрім транслюватиметься на платформі Twitch, канал: Martian Teapot. Якщо Ви пропустите пряму трансляцію, Ви зможете продивитись стрім у записі на YouTube каналі: Цифровий Лікнеп.
 
Реєстрація на подію за посиланням (ми нагадаємо Вам про початок стріму, якщо Ви зареєструєтесь): https://forms.gle/vPtFowdoTG755Nyx5.
 
Ведучий програми: керівник студій цифрових мистецтв Martian Teapots Ілля Сафронов.
 
Програма реалізується в рамках проєкту “Центр освіти і навчання дорослих м. Суми: професійна та громадянська освіта на службі розвитку громади” ГО Центр освіти впродовж життя за підтримки DVV International в Україні та сприяння Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
https://www.facebook.com/BMZ.Bund/https://www.bmz.de/en/
 
Партнери програми: Department of Economic Cybernetics, ERI for Business Technologies «UAB», Конгрес-центр СумДУ та Студії цифрових мистецтв Martian Teapots.